Małe sklepy internetowe
Sklepy internetowe nie muszą być przysłowiowymi „molochami” znanymi wszystkim na całym świecie jak Ebay czy Allegro, bardzo często sklepy zakładane są przez właścicieli małych butików/salonów, chcą w ten sposób podnieść sprzedaż.
Mają oni zdecydowanie trudniejszą sytuację muszą sami, przebić się do grupy docelowej, której chcą oferować swój produkt.
Konsumenci mają taką cechę, że lubią się przyzwyczajać, chcą kupować u tego samego sprzedawcy, w tym samym sklepie, jeśli są zadowoleni z produktu i obsługi.
Nie sposób zliczyć ile obecnie jest czynnych sklepów internetowych, bo co chwilę otwierane są kolejne. Nawet mały sklep stacjonarny musi odwiedzić punkt taki jak serwis i sprzedaż kas fiskalnych w Gliwicach lub podobny, aby mieć możliwość wystawiania paragonów.
Obecnie bardzo wiele sklepów reklamuje się na popularnym serwisie społecznościowym Facebook lub Instagram przede wszystkim, dlatego, że prowadzenie fanpage jest bezpłatne, po drugie informacją na nim załączona bardzo szybko trafia do szerokiego grona odbiorców a przy okazji zawarte na nim są wszystkie niezbędne informacje, czyli adres sklepu, czyli swego rodzaju weryfikacja wiarygodności sklepu.