Reklamacje
kartony fasonowe
Reklamacja to roszczenie skierowane do sprzedawcy przez konsumenta, który nie jest zadowolony z zakupionego towaru, ponieważ ten nie spełnia jego oczekiwań czasem dotyczy uszkodzenia otrzymanego towaru.
Klient ma prawo złożenia reklamacji, a sprzedający zobowiązany jest do rozpatrzenia reklamacji i udzielenia odpowiedzi pisemnej z ewentualną formą odpowiedzi drogą mailową, jeśli klient przesłał ją również taką drogą lub wyraził zgodę na tę formę odpowiedzi.
Zakupy przez Internet zawsze związane są z ryzykiem, że przedmiot będzie wyglądał inaczej niżeli na zdjęciu i wcale nie chodzi tutaj o złe zamiary sprzedawców, ale bardzo prozaiczne powody na przykład indywidualnego ustawienia monitora i kolorów, które w rzeczywistości mogą nieco odbiegać od fotografii.
Bardzo ważne jest to by przez zaakceptowaniem warunków umowy przeanalizować regulamin sprzedawcy, ponieważ kupując towar jednocześnie go akceptujemy a niewielu z nas wie, z czym się zgodził.
Istotne jest również to gdzie kupujemy produkty nikt nie robi z zakupów z myślą o ochoczym ich reklamowaniu, dlatego właśnie wybierać sprawdzonych producentów i sprzedawców.